Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik contact opnemen met BoerenTelefoonhoesjes?


U kunt ons mailen op info@boerentelefoonhoesjes.nl waar onze klantenservice u graag helpt met wat u nodig heeft!

Voor snellere communicatie, kunt u ons ook vragen stellen via snapchat. Ons snapchat account is: boerenhoesjes.

Wat is de levertijd?


BoerenTelefoonhoesjes biedt 2 verzendmethodes aan, namelijk:

- Standaard verzending (excl. Track & Trace)

Deze verzendmethode duurt tussen de 9 tot 18 werkdagen.

- Versnelde verzending (incl. Track & Trace)

Deze verzendmethode duurt tussen de 7 tot 14 werkdagen.

✅ Tijdige levering garantie!

Bij BoerenTelefoonhoesjes staan kwaliteit en service hoog in het vaandel. Als jong bedrijf zijn wij momenteel nog bezig met het uitbouwen van onze productiecapaciteit. Hierdoor kunnen onze levertijden wat langer zijn dan u van andere aanbieders gewend bent. Wij waarderen uw begrip hiervoor en zullen er alles aan doen om uw telefoonhoesje zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Als u vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor uw vertrouwen in BoerenTelefoonhoesjes.

Verzenden jullie wereldwijd?
Momenteel enkel in Nederland en Belgie.

Wat zijn de verzendkosten?

BoerenTelefoonhoesjes biedt gratis verzending aan.




Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij ernaar streven bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet u eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 15 minuten na de bestelling aanvragen. Alle verzoeken na deze tijd worden geweigerd. Uw bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.



Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?

Wij accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en IDEAL betalingen.





Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als u uw bestelling niet binnen 30 werkdagen na verzending ontvangt, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.





Hoe stuur ik een artikel terug?
Kijk bij ons retourbeleid of neem contact met ons op via info@boerentelefoonhoesjes.nl

Voor snellere communicatie, kunt u ook contact met ons opnemen via snapchat. Ons snapchat account is: boerenhoesjes.

Wat als de artikelen die ik heb ontvangen defect/onjuist/beschadigd zijn?
Neem contact met ons op als u artikelen hebt ontvangen die onjuist zijn, ontbreken en/of defect zijn. Vermeld bij ontvangst van uw pakket uw bestelnummer, foto's van het artikel en alle bijbehorende referenties. Wij zullen ons uiterste best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.



Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden gecrediteerd op uw oorspronkelijke betalingswijze. Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven gestuurd. Als u nog geen tegoed heeft ontvangen voor uw retourzending, kunt u het volgende doen: Neem contact op met de info@boerentelefoonhoesjes.nl. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening is bijgeschreven.